Care sunt pașii

Procesul pentru recrutare directori

Înțelegere comună


• Realizăm o ședință informativă completă cu Hiring Manager(s), HR și membrii cheie ai echipei de conducere executive
• Determinăm provocările, criteriile cheie, competențele și performanțele KPI pentru a măsura performanța
• Verificăm cultura corporativă, personalitatea și stilul de conducere care vor funcționa cel mai bine
• Definim sfera de căutare: local, regional și global
• Elaborăm Strategia de Căutare spre Aprobarea Clientului
• Revizuim lista de Organizații Țintă

Identificarea Candidaților


• Mobilizăm echipa de recrutare P&P InterSearch în România și la nivel global (dacă este necesar)
• Definim zonele geografice țintă și organizațiile țintă din sectoarele convenite
• Identificare, angrenarea și atragerea candidaților ca răspuns la strategia de căutare
• Crearea Listei Lungi de Candidați

Revizuirea Proiectului – în fiecare săptămână


• Revizuirea Proiectului și a Listei Lungi
• Definim împreună cu Clientul, profilul inițial al candidatului ideal din punct de vedere calitativ
• Continuarea proiectului & rafinarea strategiei de căutare în baza feedback-ului Clientului
• Confirmarea candidaților interni introduși în procesul de evaluare

Contactare & Programare


• Abordarea profesională și atragerea candidaților pasivi
• Lista de pre-calificare în funcție de criterii cheie
• Maximizarea rețelei globale și identificarea surselor de referințe

Intervievarea Candidaților


• Echipa de consultanță P&P efectuează evaluări de competență bazate pe examinare comportamentală
• Interviurile și înțelegerea deplină a punctelor forte, realizările, limitările și potențialul candidaților
• Definirea motivațiilor, intereselor reale și disponibilitatea
• Oferim feedback prin rapoarte detaliate de progres Clienților pentru a asigura vizibilitatea deplină a rețelei de Candidați

În cadrul interviurilor de selecție aprofundate, consultanții P&P se vor concentra pe identificarea premiselor pentru viitorul succes în activitate: căutăm cele mai apropiate potriviri nu doar pe cerințele postului, ci și pe cultură și aptitudini manageriale, folosind regula noastră „300% FIT”, evaluând următorii factori: Educație & Experiență + Potențial de talent + Self-Management + Lucrul în echipă + Stil de gândire și potențial de învățare + Capacitatea de Adaptare + Integritate + Motivație

Revizuirea Proiectului – la fiecare 2 săpămâni


• Revizuirea Candidaților potriviți pentru Lista Scurtă
• În această etapă poate fi necesară o evaluare psihometrică suplimentară
• Înțelegerea viziunii Clientului pentru finalizarea listei scurte a Candidaților

Lista Scurtă a Candidaților


• Prezentăm primii 3-5 candidați selectați pentru fiecare poziție
• Oferim rapoarte detaliate ale candidaților ce includ feedback-ul consultantului
• Evaluare comparativă a rezumatului listei scurte
• Prezentăm lista scurtă Clientului, obținem feedback direct și confirmăm interesul pentru a continua cu interviurile proprii

Interviurile cu Clientul și Selecția


• Coordonăm Interviurile cu Clientul și Procesul Evaluativ
• Asigurăm feedback constant și constructiv atât candidatului, cât și clientului pe tot parcursul procesului
• Negocierea, prezentarea și semnarea ofertei de către Candidat
• Desfășurăm două controale profesionale de referință pentru fiecare Candidat
• Oferim sprijin Candidaților în etapele Ofertă și On-boarding