Soluții pentru companii

Cu ce ne ocupăm?

Serviciile noastre

Echipa cu cei mai buni jucători câștigă.

Căutăm și identificăm pentru dumneavoastră la nivel național și internațional, atât manageri și experți în industrie, cât și persoanele potrivite pentru Consiliul de Administrație.

Executive Search

Executive Search


Pe măsură ce lumea afacerilor continuă să evolueze, nevoia de directori de înaltă performanță rămâne constantă.

Citește mai mult

Mangement Interimar

Mangement Interimar


Managerii noștri interimari pot înlocui, completa sau instrui managerii dvs. pe termen scurt sau lung.

Citește mai mult

Recrutare Managerială

Recrutare Managerială


Recunoaștem nevoia clienților noștri de a beneficia de metodologia noastră de recrutare și înafara funcțiilor executive.

Citește mai mult

Consultanță în Management

Consultanță în Management


Evaluăm punctele forte și potențialul de dezvoltare al directorilor sau experților din compania dvs.

Citește mai mult

Integrare și Tranziție

Integrare și Tranziție


Oferim suport personalizat pentru integrarea executivului și alinierea echipei, pe lângă serviciile noastre de executive search.

Citește mai mult

Program de Eficiență Personală

Program de Eficiență Personală


PEP ® reprezintă o metodă efecientă de gestionare a fluxului de lucru.

Citește mai mult

Recrutare de manageri și poziții foarte specializate


Recunoaștem nevoia clienților noștri de a beneficia de metodologia noastră de recrutare și înafara funcțiilor executive. Oferim aceeași eficiență în recrutare pentru roluri de middle management sau roluri extrem de specializate. Beneficiați de aceleași procese de recrutare pe care ne bazăm atunci când plasăm cu succes directori executivi, pentru a satisface nevoile de management intermediar și/sau experți.

Folosim aceeași abordare în timpul procesului de selecție, adică consultanții P&P se vor concentra pe identificarea premiselor pentru succesul viitor în job: căutăm cele mai apropiate potriviri nu numai pe cerințele postului, ci și pe cultura și potrivirea organizațională, folosind regula noastră „300% FIT”, evaluăm următorii factori: Educație și experiență + potențial de Talent + autogestionare + lucru în echipă + stil de gândire și potențial de învățare + capacitate de adaptare + integritate și motivație.

Integrare și Tranziție


Odată ce noul lider preia rolul, îl putem sprijini în a avea un impact rapid în acest rol facilitând integrarea sa prin evaluarea eficienței echipei, identificarea punctelor forte și a zonelor de dezvoltare.

1. Completăm procesul nostru de executive search cu evaluarea Team FIT – folosind un set de instrumente care adaugă valoare pe parcursul întregului proces de angajare atât pentru clienți cât și pentru candidați. Valoarea adăugată este adusă de o evaluare unică bazată pe maparea competențelor echipei, concepută pentru a-i ajuta pe lideri să utilizeze datele echipelor pentru a lua decizii adaptate atât la strategia organizației cât și la capabilitățile sale existente și a decide dacă organizația are nevoie de talente care să adauge competențele lipsă.
Platforma de evaluare pe care o folosim include instrumente pentru evaluarea și dezvoltarea echipei, angajare, integrare și planificare a succesiunii, deoarece dezvăluie aspecte esențiale ale culturii echipei și alți factori greu de definit, cu o abordare unică bazată pe echipă.
La angajare, platforma ajută la identificarea potențialelor lacune și la înțelegerea caracteristicilor căutate la un candidat pentru a completa competențele echipei existente.

2. Un proces de integrare a executivului bine conceput poate contribui la adaptarea sa rapidă la organizație și stă la baza asigurării succesului și viitoarei performanțe. P&P InterSearch vă oferă unul dintre cele mai bune instrumente prin care Board-ul poate să integreze noul Executiv și să-l asiste să preia rapid ritmul de lucru necesar pentru a transforma viziunea organizației în realitate.
Rolul P&P ca facilitator de tranziție, în cazul în care consiliul de administrație decide să ne angajeze, este de a ajuta noul director, consiliul de administrație, echipa executivă și organizația să facă o tranziție cu succes la noua conducere, acoperind mai multe etape: PRE-START -> ZIUA 1 / SĂPTĂMÂNĂ 1 -> PRIMELE 30 DE ZILE -> PRIMELE 90 DE ZILE -> 6 LA 9 LUNI -> 1 AN

Mangement Interimar


Profitând de experiența pe piața locală de peste 20 ani și cunoașterea executivilor disponibili, managementul interimar vine ca o continuare naturală a serviciilor noastre de bază, dezvoltat ca un segment separat de afaceri.

Managerii noștri interimari pot înlocui, completa sau instrui managerii dvs. pe termen scurt sau lung. Ei au o vastă experiență practică într-o gamă largă de funcții și industrii și sunt de obicei disponibili pentru a începe un nou proiect în termen de câteva zile pentru înlocuirile pe termen scurt sau în termen de câteva săptămâni pentru o înlocuire pe termen lung.

Dacă în trecut managerii interimari au fost aduși pentru a face față situațiilor de criză, în ultimii ani managerii interimari sunt implicați mai mult în proiecte cu scopul de a accelera și susține schimbarea în timpul proceselor de creștere sau transformare.

Oferim servicii de management interimar prin compania Interim Management Advisor din România ca sucursală parteneră, asociată cu una dintre cele mai vechi și mai mari rețele de management interimar din lume, Interim Management Worldwide.

Consultanță în Management


Evaluăm punctele forte și potențialul de dezvoltare al directorilor sau experților din compania dvs. Folosim interviuri structurate, studii de caz, determinarea și evaluarea profilurilor sau concepem un centru de evaluare adecvat nevoilor specifice ale organizației. În acest fel, știți care sunt abilitățile și oportunitățile de dezvoltare ale angajaților dvs. și puteți acționa în consecință, de exemplu în procesele de fuziuni și achiziții sau restructurări.

Program de Eficiență Personală


PEP ® reprezintă o metodă efecientă de gestionare a fluxului de lucru. PEP ® nu reprezintă un seminar, ci un program de acțiune ce se desfășoară în cadrul propriei companii, în mediul dvs. de lucru real.

Programul PEP ® este format din două întâlniri teoretice scurte în care sunt prezentate și discutate principiile de bază PEP ® , după care fiecare participant este instruit individual în mediul propriu de lucru. În plus, fiecare participant primește o serie de vizite de urmărire a progresului pe parcursul a 2 până la 3 luni de către un antrenor certificat PEP ® pentru a ajuta participantul să implementeze schimbările pe care le dorește. Nu este suficient să citiți doar despre PEP ® căci fiecare pas al procesului este implementat în practică.

Pentru mai multe detalii vă rugăm să accesați: https://www.pepworldwide.ro/en/.

Ce industrii deservim?

Industriile noastre

Am dezvoltat relații pe termen lung cu clienții noștri în fiecare industrie căreia ne-am adresat încă de la sfârșitul anilor ’90.

Profitând de un înalt nivel de expertiză locală al P&P InterSearch România ca urmare a unei lungi și consolidate experiențe și de expertiză consultanților noștri din întreaga lume cu care colaborăm pentru proiecte regionale și globale ne putem sprijini clienții în cele mai diverse proiecte și industrii, împărtășind cunoștințele noastre despre industrii și piețe pentru a identifica, dezvolta și angaja talentele de top, pentru poziții globale, regionale sau locale.

Pe lângă industriile consacrate în care P&P activează, peste 20% din afacerile globale sunt dezvoltate în alte industrii și piețe locale de nișă – ceea ce demonstrează că P&P InterSearch este capabil să satisfacă aproape orice nevoie de recrutare a clienților săi, indiferent de industrie, rol sau poziționare geografică.

Producție

Producție

 

Producție / Automatizări Și Prelucrări Industriale

Auto

Auto

 

Mașini, camioane și tractoare, precum și piese și componente/ producție / vânzare cu amănuntul și distribuție / piața pieselor de schimb

IT și Telecomunicații

IT și Telecomunicații

 

Internet de mare viteză / Telecom HW & servicii / Wireless SW produse & servicii / rețele optice.

FMCG

FMCG

 

FMCG / Retail / Produse alimentare și băuturi / modă și îmbrăcăminte

Construcții și Infrastructură

Construcții și Infrastructură

 

Construcții / Infrastructură / Mediu

Financiar și Banking

Financiar și Banking

 

Servicii financiare și bancare, precum și servicii în afaceri și profesionale, consultanță în Management, Media și divertisment.

Energie și Utilități

Energie și Utilități

 

Petrol, gaze, energie nucleară, minerit și minerale, resurse naturale, comerț cu energie, infrastructuri energetice, distribuție și servicii

Pharma și Biotehnologie

Pharma și Biotehnologie

 

Farma, biotehnologie, tehnologii medicale, cercetare CRO – clinică, asistență medicală.

Altele

Altele

Ce roluri funcționale acoperim?

Roluri funcționale

Rolul nostru este de a aduce împreună oamenii potriviți pentru rolurile potrivite care să corespundă talentelor, stilului de lucru și aspirațiilor profesionale astfel încât rezultatul unui proiect de recrutare sa fie un succes pentru toate părțile implicate, să fie sustenabil și să aducă rezultate pe termen lung, nu doar pe termen scurt.
Ne străduim în permanență să fim la curent cu tendințele micro și macro economice care influențează rolurile funcționale și abilitățile de conducere și să înțelegem de ce este nevoie pentru a reuși la nivelurile superioare ale unei organizații.

Membri Board

Membrii Board

Vânzări și Marketing

Vânzări și Marketing

Resurse Umane

Resurse Umane

General Manager

General Manager

Juridic, Conformitate și Reglementare

Juridic, Conformitate și Reglementare

Logistică și Aprovizionare

Logistică și Aprovizionare

Financiar

Financiar

Producție și Inginerie

Producție și Inginerie

Alte funcții

Alte funcții