
Făceți-vă profilul cunoscut firmelor de Executive Search
Rolul firmelor de Executive Search este de a furniza clientului cel mai potrivit candidat pentru pozițiile de conducere deschise sau alte roluri specializate. Experții din industrie folosesc o abordare proactivă de recrutare în comparație cu metodele tradiționale. Dacă citiți acest articol, veți afla care sunt avantajele trecerii printr-un astfel de proces și cum puteți fi recunoscut mai ușor de către headhunteri.
Astfel de oportunități de dezvoltare a carierei sunt de cele mai multe ori gestionate în confidențialitate. De aceea, este important ca headhunterii să vă poată găsi pentru a vă include pe lista de intervievare. În plus, puteți fi sigur că oportunitatea este potrivită cu expertiza dvs. și veți face parte dintr-un proces de recrutare cu o abordare consultativă. Ar putea fi începutul unui parteneriat pe termen lung, care vă poate aduce informații relevante și noi idei.
Pare evident, dar în primul rând trebuie să fii recunoscut ca expert și o potrivire culturală între viitorul angajator în calitate de client și dvs. în calitate de candidat este necesară. Extinderea activă și aportul valoros în cadrul grupurilor de interes ale industriei v-ar putea crește șansele de a fi observat și recunoscut ca expert în piață. În cazul în care nu vă doriți să schimbați industria sau rolul, un profil de LinkedIn actualizat ar putea fi autosuficient pentru a vă aduce oportunități similare. Cu toate acestea, de cele mai multe ori informații mai detaliate fac ca profilul dvs. să iasă în evidență în căutările firmelor de Executive Search.
SFATURI
Cel mai bun sfat este să stabiliți ce abilități curente transferabile ale dvs. sunt relevante pentru rolul pe care îl vizați și să generați combinația optimă de abilități și cuvinte cheie pentru a vă crește vizibilitatea printr-un profil optimizat strategic. Cu alte cuvinte, optimizați-vă profilul pentru jobul pe care îl doriți, nu pentru jobul pe care îl aveți în prezent.
O altă abordare strategică este de a lua inițiativa de a cerceta piața firmelor de Executive Search pentru a identifica firmele care recrutează candidați pentru locuri de muncă similare și dacă proiectele lor anterioare se aliniază intereselor dvs.. Apoi, abordați-le proactiv prin e-mail, declarând simplu și clar expertiza dvs., „expert în vânzări în industria de Retail, Pharma și electronice”, de exemplu. Nu vă lăsați descurajați dacă timpul nu vă este aliat, un nou proiect va fi preluat în viitor și astfel vă asigurați că datele dvs. sunt deja în baza de date a companiei. Fii întotdeauna sincer și dovedește-ți cunoștințele. Arătați-vă profesionalismul și competența cu fiecare ocazie și veți avea succes întotdeauna printre concurenții dvs.
Partenerul tău pentru succes,
Echipa P&P